Unna dig lite i vardagen

Förra veckolslutet utökade jag med en ledig fredag+måndag. Passar perfekt när man börjar tröttna på rutinerna o tankarna går till lata semesterdagar. Nu blev dessa dagar inte bara lata, nä, jag fick en oerhörd städinspiration en av dagarina .Gnodde på så pass att disktrasan gick i bitar. Jag städade nog ut både det ena och det andra. Hahaha...

Helgen inleddes med en konsert av Veronica Maggio. Cool tjej och många härliga låtar. Klickar du på länken kommer du till min youtube-sida, där du kan lyssna på några av hennes låtar.  Jo, jag känner faktiskt  folk som inte vet hur hon låter!
 
Måste visa den fina vårbuketten jag köpte till helgen o som fortfarande står sig.Det är verkligen värt att kosta på sig lite blommor då o då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0